WO




Sorry för riktigt dålig uppdatering!! Idag har jag tränat med Tilda, träffat Viktor och ikväll ska jag till Ebba och träffa goa tjejer. Ska bli super mysigt!! Hör av mig senare, XO

EDVIN BERG // RIP

 
 
Det här är något av det finaste en människa kan göra för en annan. Den här videon gjorde så jag grät floder här hemma och hoppas du har det bra där uppe. Vila i frid Edvin Berg!
 
// Edvin Berg - I will be here //
 

LAZY

// Skolavslutningen i nian //
 
Hello mates!! Sorry för en riktigt dålig uppdatering, men har inga bilder för ligger hemma och sover hela tiden. Har inga outfites att visa för har mjukis på mig hela tiden, och så är jag bara allmänt lat. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, men det löser jag. Vaknade med pojkvännen jämte mig och vi har bara chillat hela dagen, han åkte hem för en liten stund sedan och jag ligger nu och kollar på big brother 2012. Hade tänkt att åka in och träna men har fått något fruktansvärt ont i min rygg så skippar det idag. XO
 

HOLLIES



Jag har letat efter en vinterjacka och här i Borås finns det inte så mycket så har kollat på dessa jackor som affären Jolina har i sin butik, den kommer från Hollies och jag tycker dom är grymt fina men alla i Borås går runt och bär på dessa jackor. Så vet inte om jag kommer satsa eller inte. XO

SUSHI // STORM

// Bild från vietnam //
 
Hola!! Kom precis hem från stan då jag har käkat sushi med min vän Emma. Vi satt och snackade en liten stund sen kollade vi runt i affärerna, men sen kände vi att det var dags att åka hem då det börja regna otroligt mycket då vi väntar oss en storm här i västra svergie. Dom sa på radion att folk skulle stanna inne och inte gå ut så stannar i min säng ikväll. XO
 

FRISKIS&SVETTIS



Förlåt för riktigt dålig uppdatering idag!! Har bara inte orkat då jag har varit slö hela förmiddagen.. Kom precis hem från friskis&svettis då jag tränade Aerobics med Emma, helt död nu!! Om en liten stund kommer nog Viktor hit. XO

9B // MARSTRAND

 
 
 
 
Åh satt nyss och kolla igenom bilderna från våran klassresa som vi gjorde nian. Åh vad kul vi hade och vilka minnen vi har tillsammans!! Älskade 9B, vi var på marstrand och vi hade det så roligt. Det var riktigt jobbigt att skiljas åt på torpa men hoppas alla har det skit bra i deras nya klass nu. XO

BUENAS NOCHES



Här har jag legat hela kvällen, ville bara säga det!! Nu ska jag släcka och försöka sova och btw så kommer vi ställa tillbaka klockan en timma för vinter tid. Så i natt så får vi en timmas mer sömn, gött (!!) xo

TRUE TOUR

 
 
 
  
// bilder från weheartit //
Hur ballt hade det inte varit om man hade fått se denna människan (???) han kommer till stockholm nästa år och biljetterna släpptes igår, det tog inte lång tid innan dom var slut. Det var synd för hade gärna velat kolla på han!! Han är grymt bra och gör världens skönaste låtar, hans nya album är en favorit i öronen.

BABBELS // MOVIE




Igår hade jag en super mysig kväll med min pojkvän, han hade bokat bord på babbels för att fira våran två årsdag som vi hade denna veckan. Efter vi hade käkat hade han bokat bio! Vi kollade på " familjetrippen" den var riktigt rolig så den rekommenderar jag verkligen. XO

FAV


// Tröja - FAV//

Detta har jag på mig idag, fick tröjan av mamma igår :)) tack mamma!! Ska nu till Viktor då vi ska fira våran två årsdag ikväll, kommer bli super mys!! Så ikväll kommer jag inte uppdatera mera, hör av mig imorgon och just det, har lov nu (!!) Så himla skönt. XO

9 OM MIG



- jag har världens bästa vänner
- jag tycker det är skit snyggt när tjejer använder klackar till vardags!!
- jag har fått en crush på skinnbyxor
- jag ÄLSKAR sushi
- har faktiskt börjat "ta hand" om mina pengar bättre, innan var det så fort jag fick pengar spenderade jag dom!! Nu har jag börjat spara (!!)
- jag är otroligt känslig, kan börja gråta till vad som helst 
- jag är oftas glad 
- jag måste skaffa mig ett jobb, känner mig misslyckad när alla andra har jobb
- ångrar att jag inte sökte till någon förening på skolan i år.. Får vänta till nästa år helt enkelt

FRIDAY

// Fick bli en gammal mobil bild //
 
Hello mates!! Gick upp klockan sju för att ta en dusch för att sedan åka in till skolan för en lektion och därefter 3 timmars håltimma, men fick nu ett pim om att den blev inställd så börjar inte förren klockan 13.25 vilket är as gött, det enda som suger är att jag hade kunnat sova vid detta tillfälle om vi hade fått reda på det igår, aja sånt är livet!! XO

TODAYS




Kofta - Monki // Klänning - fashion mob// skinnjacka - hm// primes

WAYNE'S COFFEE



Sitter nu på Wayne's coffee med dessa goa brudar, vi har lång håltimma på två timmar så gick ner till stan för lite mys. Idag ska ni få en riktigt bild på min klädsel för dagen. XO

COZY COZY COZY

 
COZY COZY
 
COZY COZY by matilda-hanson featuring a chunky cable sweater
 
Har gått och förälskat mig i gråa gosiga koftor (!!) I vinter vill jag bara dyka ner i stora varma koftor. XO
 

THROWBACK : VIETNAMN

 
 
 
 
 
 
 

ATM



Sitter nu i skolan och väntar på vicke, ska med han hem då vi har två år idag:))) han slutar inte förren om någon timma, så jag sätter på ett avsnitt av min favorit serie VÄNNER. Så himla mysig serie verkligen!! XO
 

BORÅS BASKET



Yes, som ni ser så var jag i Borås hallen och kollade på Borås basket. Tro det eller ej men idag såg jag min allra första basket match, och jag gillade det (!!) riktigt roligt faktiskt, Nu är jag i alla fall hemma och ska plugga privatjuridik då vi har ett stort prov på det imorgon. Så det blir en sen kväll idag.. XO

FRÅN MITT HÅLL


Kappa - från face / t-shirt -hm / kofta -hm / byxor - zara / primes
Så här ser jag ut idag från mitt hål, det kommer inte komma ut någon annan outfit bild idag då jag inte har hunnit ta någon annan än denna. XO

JUST NU


Så här ser det ut just nu för oss, sitter i skolan och väntar på nästa lektion ska börja. Har svenska nu och sen så ska vi ha någon datakurs, see you later. XO

BREAKFAST

 
Godmorgon allesammans!! Måste bara berätta och tipsa om skagenröra, äter det varje morgon!! Så himla gott på bara ett knäckebröd, man kan också ha sallad och skinka under om man vill. Men nog om det, ska snart dra mig till bussen men ville bara kika in och säga heeej. XO

EN ENKEL

 
SCHOOL DAY
 
SCHOOL DAY by matilda-hanson featuring blue jeans

 


CAMERA

 
 
 
Kommer försöka andvända mig så mycket som jag kan av denna kameran, men det kommer ta lite tid för ska hitta laddnings kabel och den sladden som man överför bilderna med. Men ska försöka skynda mig så mycket jag kan! Ska också försöka att inte andvända så mycket mobilbilder, men det kommer komma upp då och då. XO
 
 
 

LITE SMÅTT OCH GOTT

Hej, nu har jag fixat en liten design som är gjort av jätte duktiga Sanna som är länkad på länkar. Eftersom jag är så himla dålig på allting om design och allting så fick Tilda hjälpa mig med detta. Tack så hemskt mycket!! Så nu är det bara lite små saker kvar som jag ska fixa. Tänkte bara berätta lite om mig själv också så, jag heter Matilda Hanson. Är 16 år och har precis börjat ettan på ekonomi programet på Sven Erikson Gymnasiet. Denna blogg kommer handla om mitt liv och lite annat roligt. XO

HELLO PEOPLE

Hej, jag vet att det inte alls är många som läser min blogg, typ ingen.. Men jag ska skriver detta inlägg för att checka läget lite. Jag ska försöka hitta någon som kan fixa en design till mig så bloggen blir lite snyggare, just nu är den väldigt tråkig. Yes det var det! XO